כולנו אייקונים

תארו לכם, איך היה נראה העולם אם הטלויזיה, המדיה והתקשורת

לא היו דורשים מאתנו כל הזמן להתקדם. מכשיר סלולארי חדש, טלויזיה, רכב.

מרגיש לרגע שכולנו אצנים בתחרות באולימפיאדה ולרגע אסור לנו להשאר מאחור כאשר כל השאר מתקדמים כל הזמן.

כל הזמן אנו בתחרות מול כולם; לקנות את הבגד הכי נוצץ ויקר, לשדרג את המכשיר הישן וכו'..

רובנו לעולם לא נדע להעריך את מה שיש לנו ביד ותמיד נחפש משהו טוב יותר. אך לפעמים זה עשוי גם לעלות לנו ביוקר.

אצל גברים למשל חשוב מאוד הסטטוס ואלו הם עיקרי הדברים:

אוטו, אישה וכסף.

לגבי הכסף- כמה שיותר.

לגבי האוטו – הכי יקר

ולגבי אישה – טוב את זה קל לנחש – הכי יפה!

מסתבר שבית ספר לעולם לא באמת נסיים, העולם תמיד ישפוט אותנו וייתן לנו ציונים עפ"י נתונים חיצוניים ולא בגלל מי שאנו באמת.

תעשיית האופנה והבידור היא דוגמא מצויינת לכך.

אנשים שהתברכו בכשרון כלשהו כגון מראה חיצוני, שירה, יכולת משחק ומקבלים במה ופרסום.

לאחר מכן הם מקבלים את אהבת הקהל על סמך משהו שאינו באמת מי שהם אלא מה שהם.

איזה אייקון אתה?

איך זה קרה שהחלטנו לתת לחברה הסובבת אותנו לקבוע עבורנו

איך נראה ומה נלבש,

איך נתנהג ומה נאמר

ומתי זה בכלל נגמר?

ובכלל מתי נתחיל לחיות את חיינו בשבילנו?

לפעמים כל כך קל לנו להכנס לדמותו של השופט ולשפוט אנשים על סמך סטטוס ונורמות חברתיות.

אך כאן אני רוצה לגלות לכם סוד קטן..

עיקרון השפע

לפעמים כשאנו פוסלים אנשים עוד לפני שהכרנו אותם אנו מפספסים הזדמנויות.

הזדמנות לגלות שמאחורי מי ומה שחשבנו שהאדם מייצג

מסתתר לו אדם אחר שעם הזמן עוד תגלו שהוא הדבר הטוב ביותר שיכולתם לבקש. [נסו אותי!]

ולסיכום:

אל תמהרו להגיע להחלטות פזיזות שבסופם אתם עשויים להפסיד מהם

שימו את העולם על השתק והקשיבו ללבכם.

כי לפעמים אייקונים נמצאים רק במערכת ההפעלה שלכם במחשב.

הכוכבים נמצאים רק בשמיים

ומותגים היא מילה של אנשי מכירות כדי לגרום לכם לקנות ולשלם יותר

כלי נגישות