לשכוח מישהו שאוהבים

ראשית עלינו קודם כל להבין מה זו אהבה. רבים ניסו להגדיר אך מכיוון שאהבה היא רגש, אנשים פשוט נכשלו שוב ושוב מלהבין את האמת. אהבה היא מחשבה, אהבה היא זיכרון ויש גם הרבה מקום לדמיון. ואיך כל זה קשור בכלל לבעיה הגדולה הזאת שעומדת בפניך "איך לשכוח מישהו שאוהבים"? אני נוהג לכנות את המצב הזה "אהבה נוגעת, אהבה פוגעת". חוסר היכולת להבחין בין הדמיון לבין המציאות. הוא בדיוק הפער הזה שהופך את המצב הזה לבלתי אפשרי.

לשכוח מישהו שאוהבים
אז איך התאהבתם בכלל ואיך יכול להיות שיהיה אדם נוסף בכל רחבי העולם הזה שיוכל להחליף אותו לכל אדם יש חולשות ולכל אדם יש 'חורים בלב' אותם על פי תחושתם, יש אנשים סביבם שממלאים בדרך זו או אחרת. אך הזכרונות והאינטנסיביות של הקשר עם האדם היקר לנו מכל הוא התרופה אך גם המחלה. כשהוא עוזב יש תחושה של ריקנות. תחושה הדומה בעיקרון לאפקט הסם.
אז מה הפתרון לבעיה? אז נכון, לא נתחבר לכל אחד. אלו הם החיים. האחד שמן, השני נמוך, ההוא מכוער והזה חי בסרט. ובכל זאת, אם נהיה לרגע אחד מציאותיים, לפעמים אנו גם נוטים לשפוט אנשים לפני שבאמת הכרנו. אז הרי לכם התשובה: בכל אדם יש מעט מהתרופה שיכול לגרום לכם להחלים מכל פצע. אתם רק צריכים לרצות, אתם רק צריכים לנסות. לנסות לתת לעצמכם ולו את ההזדמנות לרפא לכם את הכאב. אל תחפשו תעודות, הוא לא חייב להיות רופא. שהרי גם אח אמיתי יכול את כאבכם לרפא.

עוד לא רופא. האח האמיתי שלך.

כלי נגישות