איך לפתוח בלוג אישי בחינם

לפני כמה שנים כשישראבלוג נסגר חיפשתי בית חם שישמש כמקום לניהול הבלוג האישי שלי. אחרי שלמדתי איך לפתוח בלוג אישי בחינם, הבנתי בדיוק מה עליי לעשות כדי להמשיך ולנהל בלוג מצליח.

איך לפתוח בלוג אישי בחינם
יש דברים שנראה שלא אשכח לעולם. ההצלחה של ישראבלוג היתה מסחררת ובקנה מידה אחר. היא הולידה קהילה של קוראים וכותבים שנתנה להם באמת במה להביע את דעתם האישית בכל נושא שנגע לליבם. גם אני הייתי שם, והקסם הזה נשאר לו סגור בפינה חמה בלב שלא הפסיקה להדהד בי מבפנים.

כעבור כמה שנים הבנתי שאין לי ברירה, אני חייב להמשיך לכתוב. הצטרפתי אל קהילת הכותבים של בלוגבוקס וניהלתי בלוג מצליח עם מעל ל-100 פוסטים במגוון תחומים בחיים. לאחר שהבלוג נסגר, עברתי לנהל את הבלוג שלי באתר חדש דאז בשם mypen, אתר שבהחלט הצליח לסחוף אחריו קהילת כותבים וקוראים גדולה ששיתפה בכל יום עשרות ומאות מאמרים במגוון תחומיים.

בהמשך נחשפתי לאתר חדש שמיועד לאותו קהל היעד בשם "הבלוגרים", הצטרפתי אליו וכתבתי את שאת ליבי למשך תקופה קצרה בת חצי שנה. לצערי גם הוא שינה כיוון ונאלצתי שוב לשנות כיוון.

הבנתי שחרף האהבה שלי לכתיבה, אני חייב למצוא מקום יציב שבו אוכל לכתוב ולנהל בלוג אישי משלי. חיפשתי אינספור פעמים איך לפתוח בלוג אישי בחינם, אך התוצאות המשיכו להראות את אותן הפלטפורמות שמאפשרות פתיחת בלוג בחינם, אך בלי הקהילה, ובלי המהות של הכתיבה משהו הרגיש לי שזה לא המקום בשבילי.

איך לפתוח בלוג מקצועי

נאלצתי לקבל החלטה עם אופק אחר. החזון שלי היה לנהל בלוג כחלק מקהילה של קוראים וכותבים ממש כמו בישראבלוג, אך הבנתי כי קיים הבדל ניכר בין הרצוי והמצוי. כדי להמשיך ולשמר את הערך של כל הפוסטים והמאמרים שכתבתי בשנים האחרונות, החלטתי לפתוח בלוג אישי כמעט בחינם על וורפרדס. בניתי לעצמי בלוג אישי שבו החלטתי לשתף עם כולם את כל האירועים החדשים ואבני הדרך העיקריים שעברתי בשנים האחרונות.

כשהתחלתי לכתוב בישראבלוג, זה היה בעיקר כדי לפרוק, לשתף ולספר את שעל ליבי. בינתיים זכיתי להפוך את התחביב למקצוע. למדתי איך לכתוב כדי לעזור לאחרים והיום אני עוסק ככותב תוכן, מקדם אתרים וכן בתור מומחה פרסום בגוגל שהתחיל בכלל כישראבלוגר שיצא למסע חיפוש עצמי בתוך ים של רגשות שלעולם לא באת חדלו מלהציף את הנהר.

עשיתי את זה כי הבטחתי לך שלעולם לא אפסיק לכתוב. הבטחתי שתמיד אמשיך לעזור בכל דרך שבה אוכל למצוא את עצמי חולק ומשתף את הדברים הכי טובים שלמדתי עם העולם. זו היתה ההבטחה האחרונה שלי אליך, וכך אמשיך לעשות גם כשאת כבר לא כאן איתנו. זו ההבטחה שתלווה אותי לנצח, כדי שאת תוכלי להמשיך ולהיות גאה בי מלמעלה.

לתכנים שיווקיים נוספים היכנסו אל מדור המומלצים שלנו באתר.

כלי נגישות