איך להתחתן בזול ולחסוך הרבה יותר כסף

איך להתחתן בזול ולחסוך הרבה יותר כסף ביום המאושר בחייכם? אם יש לכם קשיים במימון האירוע, יש כמה דברים שתוכלו לעשות כדי לחסוך כסף ביום זה.

איך להתחתן בזול
חתונה היא אחד האירועים היקרים ביותר והחשובים ביותר בחייו של אדם. לכן חשוב שתיקחו את הזמן ותתכננו מראש. הדבר הראשון שתצטרכו לעשות הוא להחליט איזה סוג חתונה תרצו. תוכלו לקיים חתונה מסורתית בבית כנסת עם חופה. אופציה זו יכולה להיות פתרון זול, אם כל רצונכם הוא לערוך חתונה קטנה ואינטימית עם מספר מצומצם של מוזמנים, הכולל את החברים ובני המשפחה הקרובים בלבד.
חתונה זולה בבית כנסת

אם אתם חושבים איך להתחתן בזול, ישנן דרכים רבות לעשות זאת. תוכלו למצוא מקום בחינם או בתשלום סמלי ואף לחסוך כסף על שמלת הכלה הנוצצת ובמקומה לבחור באלטרנטיבה זולה יותר אך לא פחות חגיגית ממנה. זכרו, חתונה זולה לא חייבת להיות משעממת או לא מקורית.

המחיר הממוצע של חתונה בישראל הוא מעל ל-100,000 ₪, אך באפשרותכם לערוך חתונה קטנה במחיר סביר ועדיין להרגיש שאתם מתחתנים בסטייל בלי כל פשרות.

איך להתחתן בזול בישראל

בעבר רוב האנשים היו צריכים להוציא הרבה כסף כדי להתחתן. עם זאת, הזמנים השתנו וכיום זה אפשרי לאנשים להתחתן מבלי לבזבז הון. הרבה זוגות מחליטים לערוך חתונה זולה. זה בגלל שהם רוצים שהאורחים שלהם יוכלו להרשות לעצמם את המתנות שלהם וזה גם בגלל שהם רוצים שיום החתונה עצמו לא יהיה כל כך יקר.

איך להתחתן בזול בישראל הלכה למעשה:

  1. בחרו מועד בשנה;יום בשבוע, שעה ותאריך שבהם עלות הפרת האירוע זולים יותר
  2. ערכו חתונה קטנה עם בני המשפחה והחברים הקרובים בלבד
  3. בחרו במנות זולות יותר
  4. וותרו על הקינוחים
  5. וותרו על שירותי המלצרים ובחרו בהגשה עצמית במקום
  6. החליפו פריטים יקרי ערך בפריטים זולים יותר (חליפת חתן, שמלת כלה, איפור, שיעור, שעון יד, נעליים)
  7. וותרו על שירותי פרימיום של האולם כמו:קייטרינג, סידורי פרחים או עיצוב פנים בהתאמה אישית
  8. בקשו עזרה מהחברים ובני המשפחה בדברים כמו קישוטים או הכנת אוכל, מה שיעזור לחסוך גם בעלויות
  9. אטרקציות לחתונה הן לא בגדר חובה
  10. הפחיתו במספר הצלמים למינימום האפשרי (1 צלם סטילס + 1 צלם וידאו)
  11. אם מתאפשר, התחתנו בחצר פרטית במקום באולם אירועים

איך חוסכים כסף על צילום החתונה

עלויות צילום החתונה בדרך כלל מגיעים "בחבילות" שעליכם לבחור מתוכן את זו שרצויה עבורכם. חבילות אלו כוללות בחובן צלמי סטילס + וידאו, עריכת התמונות, הפקת הקליפ וסרט החתונה, עיצוב אלבום החתונה והדפסת האלבומים עצמם. עשו לעצמכם טובה והימנעו מלבחור בחבילות יקרות שאינכם יכולים לעמוד במחירים שלהם. אם חשוב לכם לחסוך כסף, בחרו במינימום האפשרי ותוכלו לחסוך אלפי שקלים אפילו בלי למצמץ פעמיים.

צלם חתונות

איך חוסכים כסף על די ג'יי לחתונה

בואו נודה על האמת, רוב התקליטנים שכבר עוסקים בתחום מספר שנים, יודעים את העבודה לא פחות מנותני שירותים אחרים. אם אין לכם כוונה מיוחדת להביא את סקאזי או סופרסטאר אחר, כנראה שהתקליטן הממוצע יעשה עבורכם את העבודה טוב באותה המידה. נסו לשאול את צוות אולם האירועים על די ג'יי במחיר משתלם או חפשו בעצמכם אחר תקליטן שמכיר היטב את הז'אנרים המוסיקליים והקונספט המוזיקלי המועדף עליכם.

די גיי לחתונה

לסיכום

מה שתבחרו זה בסדר. תעלו כאן ותפחיתו משם, והעיקר הוא שתצליחו למצוא את עמק השווה ולהגיע לתקציב החתונה שבאפשרותכם לממן בלי להיכנס לחובות מיותרים.

לתכנים שיווקיים נוספים היכנסו אל מדור המומלצים שלנו באתר.

כלי נגישות